maanantai 12. toukokuuta 2014

MUUTAMA UUSI ATC-TEKELEENI

Kiva kun poikkesit vierailulle blogiini ;) Pitkästä aikaa ehdin tekemään muutaman atc-kortin. Ulkoilma on vetänyt minua puoleensa ja olenkin raivaillut noita meidän pusikoita kun ei ole vielä hyttyset riesana, mutta tässä siis esittelen uudet kortit:

 "Find sunshine" (Varattu Heenulle)
 "Adorable"
 "Look beneath you"
 "Taikarummun henki" (Enkulille tehty)
 "Little astronaut"
 "Tietää, luottaa, tuntea" (Varattu Heenulle)


 
Nämä ovat siis uusia vaihtoon vapaita kortteja.
Mukavaa maanantaita kaikille teille ystäville!

8 kommenttia:

  1. Ihania kaikki!!
    Mä myös olen ollut ulkosalla...meinaa ihan vallan blogin päivityksetkin unohtua, hih.

    VastaaPoista
  2. Näitä oli jo ikävä! Kaunista! hyvä aloittaa päivä ihastellen sinun luomuksiasi!

    VastaaPoista
  3. Hyvän mielen kortteja kaikki tyynni, kauniita ja ihania yksityiskohtia. Olen tuolla sielunsolinaa blogissa myös ihastellut kaikkia ihanuuksia!
    Toivottavasti Luna kisu nauttii myös lähestyvästä kesästä vaikka onkin ollut kylmää ainakin täällä kaakkoisessa osassa maata.
    Toivotaan lämpeneviä säitä ja aurinkoa :)

    t.Kirsi

    VastaaPoista
  4. Aivan täällä menee sanattomaksi. Upeita upeita kortteja !!!!!

    VastaaPoista
  5. IIIKKK miten ihania ja minulle olet tehnyt upean kortin KIIIITOS Teksisi mieleni varata tuo "Tietää, luottaa, tuntea -korttikin, niin kokonaisuus olisi täydellinen. Uskomattoman upeita kortteja todellakin nämä kaikki ihanuudet.

    VastaaPoista
  6. Voi miten upeita! Erityisen Ihania nuo kortiparit, joissa kuva jatkuu...

    VastaaPoista
  7. Voi kiitos teille ihanaisille kommenteistanne ja vierailustanne jälleen täällä minun "hiljaiseloni" jälkeen ;) Ihanaa torstaipäivää kaikille!

    VastaaPoista
  8. Mukavaa kun palasit:) itsekullakin tämä kevät hieman kiireistä aikaa, kuinkahan sitä kesällä ehtii:) ihania kortteja olet saanut aikaiseksi:)

    VastaaPoista

Kiitän kommentistasi!